Jag är helt slut!

Jag har absolut ingen energi. Den har tagit slut. Och jag har en tvättäkta trotsig tvååring. Det tar energi! Jag är direkt usel på att uppdatera. Ska bättra mig efter midsommarhelgen. Vi åker till Felicias Farmor och sambo över dagen imorgon och hoppas att regnet lyser med sin frånvaro så vi kan fira midsommar.

Igår firade de på dagis och då hade de sjungit och dansat till "Prästens lilla kråka" och hon tycker det är så kul. Då ville hon göra det med mig när jag kom till dagis men jag kan inte det så bra, hon är så tung för mig nu så jag förklarade att jag inte kunde. Jag har ont sa jag. Nästan första gången jag sa det rent ut till henne. Hon blev arg och gick en bit bort. Det sved i hjärtat ordentligt. Men jag vet också att barn anpassar sig. Hon får kärlek och massa bus av mig ändå. Men just då var det jobbigt. Imorse sa hon:
"Pappa kan. Mamma kan inte. Mamma har ont."
Tänk vilka små svampar de är som suger in allt.

Nu ska jag vila resten av kvällen så jag kan vara pigg imorgon. Kanske till och med så bra så jag kan dansa runt stången!
Kram på er allihopa. Hoppas ni plockar blommor och gör kransar av imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej, hoppas att ni överlevt helgen (ok en dag kvar) och att det var bra hos svärmor. Måns har hoppat studsmatta i 2 dgr. Han hade gärna sovit på den om han fick. Blir nog illa tvungen att skaffa en nästa sommar, vad gör man inte för sin lilla älskling?!? God natt

2008-06-21 @ 23:13:26
Postat av: Mattias

Yes, du dansade ju som besatt runt stången. Det har jag bildbevis på!

2008-06-23 @ 10:08:55
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0