21

Japp, då var det fixat! Mamma kommer hit och är barnvakt så att vi kan gå på bio. Vi ska se 21. Bara hoppas att den är bra. Jag har längtat efter att gå på bio ett tag, men det har varit så mycket annat. Nu var det dags. Ska krypa ner i ett bad och skrubba mig ren innan. Annars kanske de tror att det är nån grottinvånare som letat sig upp på stan och flyr som aldrig förr. :0)

Idag på eftermiddagen sov jag middag samtidigt som Felicia. Så hör jag hur dörren flyger upp och Mattias ropar:
"Gunilla! Gunilla! Var är du?"
Suckande väcktes jag ur min skönhetssömn och svarade att jag sover. Då säger han:
"En plint sitter 2 cm för högt, jag måste gräva upp den!"
PANG, så går dörren igen.
Jaa, tänkte jag. Tack för informationen. Nu är jag vaken men inte pigg... Förstår att han blev stressad över felet. Han ville tydligen att jag skulle hämta en penna, men gav upp det när han insåg att jag sov...stackars. Men nu sitter plinten rätt och det är dags för duk och virke. Ska bli roligare att se när han börjar skruva och man ser mer resultat. Sen inser jag också att det är plintarna som sätter hela grunden.

Nej, bad var det!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0