En bra dag!

Vi har haft en bra dag idag! Nu sitter Lillan i badkaret och Mattias är med henne. Mattias och Christer har fixat med borrning, cement och balkskor hela dagen. De har varit så duktiga och nu är alla på plats. Skönt! Felicia och jag passade på att åka till min syster med familj och lekte hela förmiddagen. Nu har vi ätit tacos och är mätta och belåtna. Hoppas felicia sover lika bra inatt som igår. Hon sov från 20.00 till 8.45. Det är nog rekord. Så skönt!

Vet inte om tvn är bokad till hockey ikväll, men jag skulle vilja se nåt bra. Inte för att jag vet om det går nåt bra på tv. Nån som har en bra film att tipsa om? Please, jag har noll koll och behöver en film ibland.

Jag hittade ett citat som jag vverkligen tycker om. Tror att mannen bakom det heter Robert B. Lyder som följer:
"Enjoy the little things in life...for one day you'll look back and realize they were the big things."

För mig är de små sakerna Felicia som plockar maskrosor och ställer på bordet i köket, när hon säger att hon vill kramas och när man går in till henne och brer på henne täcket innan man själv kryper ner i sin säng.

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0