Mmmmm!!!

Det luktar lasagne här hemma. Mums! En vegetarisk lasagne och tomater till det. Jag är sååå hungrig nu. Lillan har feber. 39 grader igårkväll och 38.4 idag. Verkar inte direkt ha ont i öronen, men är snorig, trött och lite hängig. Vegetarisk lasagne är bland det bästa hon vet så jag hoppas hon får i sig lite kvällsmat.

Felicia är så lycklig för sina nya skor. Röda sandaler från Kavat. Med fjärilar på! Jag frågade om de var fina och hon svarade helt drömmande...."Jaaaaa...". Gullunge.

Mattias håller på att skruva ihop ett så fint stafli som Felicia fick av mormor och morfar i 2-årspresent. Nu kan hon rita när hon vill. Finns både krittavla och "vit" tavla. Och så kan man hänga dit en rulle papper som man kan rita på. Det måste fixas. Hon älskar att rita.

Nu luktar det väldigt mycket färdig lasagne. Jag följer doften...adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0