Mors dag och hopp!

Nu har det varit mors dag. Jag fick ett fint halsband av Felicia. Sånt som jag önskat mig, som det står HOPE på från barncancerfonden. Så fint! Vi lekte i en lekpark i Arboga och åt första lunchen utomhus på mammas och pappas altan. Så skönt att det var en fin dag och man kunde vara ute. Längtar tills uterummet är klart här hemma.

I fredags åkte vi till Arboga och hade överraskningsmiddag för mamma tillsammans med min storebror och tjej. Vi gjorde tacos och så åt vi rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Mums! Felicia tar en bit tortilla, lägger det på bordet, lägger på köttfärssås och en massa annat, viker ihop och äter. Så gulligt. Har sett hur pappa och andra gör och då vill hon göra likadant.

Lördagen var det 30-årsfest, men det blev bara Mattias som åkte. Jag mår inte helt bra från förkylningen och kände att det var bäst att stanna hemma. Men de hade haft jättetrevligt och det var kul att höra.

Nu är Lillan på dagis och jag ska snart ta en cykeltur till stan. Måste röra mig mer men det är sååååå jobbigt när man inte mår riktigt bra. Nu är ju förkylningen nästan borta så nu måste jag ut igen.

Hoppas ni har en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0