Mysig eftermiddag i Stadsparken

Jossan ringde mig när Mattias och jag ätit lunch. Frågade om vi ville ses. Så klart vi ville! Aldrig har det varit så enkelt att cykla hem från stan! Hämtade Lillan på dagis och tog med lite fika och åkte till Stadsparken. Det var så kul att se dem! Noel och Felicia gungade och grävde. och så fikade vi. De hade köpt med bullar. Skogaholms minibullar tror jag de hette och jag inser att de slår allt annat för Felicia åt två stycken. Och så mini var de inte! Och Felicia fick en så fin klänning i 2-årspresent. Den ville hon sätta på sig direkt. Hur mysigt som helst att träffa dem och Felicia har pratat om dem ikväll. Nu har hon lagt sig och jag blir inte sen. Jag är tröttast på länge. Men det har varit en bra dag. Och då somnar man gott.

Glöm inte att en extra kram värmer! Jossan, Olle och Noel hade gärna fått kramar, men vi vågar inte för vi är rädda att smittas. En annan gång får de dubbelt!

Hoppas ni har en bra dag!
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0