Nu längtar vi efter Noel med föräldrar!

Snoriga är vi fortfarande och det är inget skoj alls. Vi skulle vilja leka med Noel och träffa hans föräldrar. De har gått igenom så mycket hittills och gör det nu med. Pratade med Olle igår. De är verkligen riktiga kämpar. Jag beundrar dem otroligt! Så länge vi är förkylda håller vi oss ifrån dem. Men när vi är friska kanske vi kan träffa dem ute och leka och fika och prata. Det skulle vara kul. Felicia vill jämt titta på "Lolell" på datorn om jag sitter här. Jag får absolut inte byta till nån annan sida. :0)

Noel, kämpa på, gubben! Vi leker gärna när vi är friska och ni vill!
Kram från oss tre!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vad glad jag blir vännen. Vi tänker på er ofta också, vill att allt ska vara som vanligt så vi kan leka o busa med de små. Nu är Noel DÅLIG, bara kräks o orkar inget. Ska ringa sjukhuset o höra om han kanske behöver näringsdropp, så här ska han ju inte behöva må. Han spyr av sondmaten också. Nästa vecka hoppas jag vi kan ta en mysig ute fika nära en lekpark så vi kan prata o att de små får träffas. Noel saknar sina vänner. Massor tror jag! Kram på er, ni är underbara vänner.

2008-05-22 @ 10:33:47
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0