Skruttungen!

Inatt vaknade Lillan och sa till Mattias när han var in till henne "Mamma borta". Hon trodde fortfarande jag var borta, eller hade drömt det kanske. Så hon fick komma in till oss en stund och där ville hon att jag skulle hålla armen runt henne. Det vill hon aldrig annars. Mysungen! Inte så hon var ledsen, men ville kolla att jag var hemma och höll om henne.

Hon är på dagis där de har Förskolans dag. De skulle hoppa hoppborg, kolla på dansuppvisning och pyssla. Vad mysigt! Och när det är dags att gå hem kommer jag och mormor och hämtar henne. Det kommer hon att gilla!

Har precis tittat på "Barnmorskorna" som jag spelade in igår. Jag är hur förkyld som helst. Nyser hela tiden och tänkte att det blir ju bra att koppla av till ett avsnitt av det. Jovisst... Koppla av. Jag har mer ont i huvudet nu, eftersom jag nästan gråtit av glädje och för att man känner deras smärta. Dessutom är jag fullständigt livrädd för att gå igenom en förlossning till. Det släpper säkert om en liten stund, men fy vad hemskt det ser ut. Jag minns inte mycket från Felicias förlossning och den gick bra, så jag har inga hemska minnen. Men ändå.

Jag ska försöka kurera mig idag. Inte för att jag vet hur. Har ingen bra film att kolla på, bok orkar jag inte läsa och kan knappt sova. Men jag ska nog ta mig igenom dagen. Det är ju inte värre än en förkylning trots allt.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ville bara skicka en liten hälsning till dig att jag tycker du har en fin blogg! Är också förkyld nu, hoppas att jag inte smittade alla i lördags... Du saknades förresten men det låter härligt att vara i London också även om man måste hålla hårt i plånboken där :-( Du mår som en påse skridskor, ha ha var har man hört den förut!?

2008-05-15 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0