Uppe före resten av familjen

Japp, jag är vaken. Men inte pigg. Kunde inte somna om när jag vaknade trots att de övriga två i familjen sover sött. Men jag får några lugna minuter innan dagen drar igång. Tror att vi ska åka ut till Toys R´Us och köpa en liten plaskpool till Lillan. Den hon hade förra året gick sönder och nu är det verkligen dags att plaska. Fick tips om att "crocs" (fejk så klart) finns i hennes storlek på Lindex så jag tror att det blir en sväng dit också. Har sett de överallt men då har det börjat på storlek 24 och hon har 23...men nu så kanske vi hittar. Hoppas de har några gröna...det gillar jag. Men hon får välja själv.

Nehepp, kanske dags att gå ner och slå på ugnen så vi får nybakade baguetter till frukost. Fixa till te och äggröra så blir Mattias och Felicia glada när de vaknar. Och, just ja, jordgubbstårtans dag är inne! Den har stått och saftat till sig över natten. MMmmmm....

Hoppas ni njuter i värmen!

Kommentarer
Postat av: Jessi

mm den där jordgubbstårtan lät ju inte fel ;)

2008-05-31 @ 07:53:42
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Jossan

Tack för senast vännen, det var kul! Vi får göra om det snart, Noel piggar till sig för var dag. Hoppas det får hålla i sig ett tag! Kram.

2008-05-31 @ 22:47:24
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0