Arboga

Nu är vi "hemma" i Arboga. Kom igår kväll med flickorna och idag kom Mattias. Så stannar vi tills det är dags för Felicia att sova och åker hem. Det är inga höga odds på att jag kommer vara vaken hem heller. Cornelia har ammat flitigt och Felicia var vaken mellan 3.00 - 4.40. Inte pigg. Sen att man vaknar av tokbajsning hos den lilla och att telefonen ringde tidigt gör mig inte piggare direkt. Slitnare än vabligt alltså.

Vi har åkt bob idag. På myrberget bakom mammas och pappas hus. Jag skrattade så jag tjöt!! Det var så kul. Mattias och jag åkte tillsammans en gång och det var kul! Och sen har vi kastat oss i snön och bara haft roligt. När vi kom in fixade mormor varm choklad och mackor. Mmmmm...mums!

Cornelia sover liiiite bättre för sig själv nu. Knepet verkar vara att gå ut och få henne att somna i vagnen och sen låta henne sova där, eller att hon fortsätter att sova inomhus. Hon har för övrigt vuxit så i fredags vägde hon hela 3470 gram till sina 53 cm. Smått för många men bra för oss.

Nu är det alldeles strax dags för tacos till kvällsmat och sen hopp i pyjamasen för Felicia och Cornelia och så susar vi hemåt i vinterlandskapet.
Kram alla vänner!

 
Bild från mitt 30-årskalas

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter så mysigt, skulle gärna ha ätit tacos i Arboga och myst med er, hoppas vi kommer neråt nåt snart, hälsa alla.

Kram Malin

2009-02-13 @ 10:33:39
URL: http://www.ballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0