Seg i kolan!

Mmmm...idag är det söndag och jag är riktigt seg i kolan. Lägger mig alldeles för sent och vaknar runt fem tiden eftersom Cornelia vill amma då. Somna om verkar inte funka efter det. Och då har jag ammat en gång tidiagre på natten. Jag kan inte uttrycka hur trött jag är. Det är som en enda smet i skallen på mig. Tur för mig att jag inte behöver prestera nåt. Plus att jag är förkyld och hela kroppen har reagerat med att göra ont ordentligt. Så, nu har jag gnällt färdigt.

Idag har vi åkte bob och rutschkana på förmiddagen och Cornelia står ute och sover sedan två timmar. Hon älskar att vara ute i vagnen helt enkelt. När hon vaknar är det matdags och sen dags för ett bad i blå badbaljan. Den tycker Felicia mest om. Hon badar i den och jag i badkaret på morgnarna nu för tiden. Kliveri och ur, hämtar leksaker och fixar.

Veckan som kommer är det full fart. Sjukhuset, fotografen, farfar kommer och så tar jag flickorna och åker hem till Arboga över helgen. Mattias och hans pappa åker ju mot Vasaloppet redan på fredag. Vi ska mysa hemma hos mamma och pappa. Äta god mat och leka och ha det bra.


Här fixas det grattis-kort till mormor och morfar.

Njut av söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0