Vad hände?

Jag var hemma med Cornelia på förmiddagen och Mattias skulle iväg och handla. Han kommer hem och säger:
"Jag passade på att köpa servetter också. Gula, till påsk."
Vad hände? När började han fundera på servetter över huvud taget? Jag fattar ingenting men är glad att jag har en sak mindre att tänka på. Tur är väl det för nu är mog min hjärna så gott spom flytande snart. Jag är så sjukt trött så jag vet inte var jag ska ta vägenm. Cornelia sover som en liten prinsessa....mellan klockan nio på morgonen och ett på dagen. På natten är det lite mer oroligt och snutta som gäller. Jag kan inte somna på förmiddagen. Men jag är så trött så ögonen går i kors. Skum ekvation men den existerar. Jag försöker tänka att det bara är nu. Det går över. Jag behöver inte prestera. Vi har det bra. Men jag är bara så trött.

Alldeles för trött för nåt längre inlägg.
God natt mina vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Yes, jag sa ju att jag var på shoppinghumör. Det var ej igår jag besökte 4 affärer på samma dag utan att svimma. (Chilli, Blomsterlandet, IKEA och Stadium outlet)



Det blev ju blommor ickså, icke att förglömma!

PUSS!

2009-03-05 @ 21:08:10
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: Malin

Då får jag skicka Håkan på kurs hos Mattias, sådana färdigheter vill jag även att Håkan ska ha.

Karm på er. //Mallan

2009-03-06 @ 08:02:19
URL: http://www.ballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0