En ny dag.

Nu är det en ny dag. Felicia är på dagis och vi hann med en promenad innan dagis. Jag är helsvettig så jag ska hoppa in i duschen snart. Skavsår fick jag tydligen också...

Vi var på tivoli på Aspholmen igår. Felicia åkte karusell med hästar. Först var det läskigt, men sen blev det kul. Lite lotter tog vi också. Det var riktig sommar igår. Och det verkar hålla i sig idag. Skönt.

Måste planera vidare med uterummet och se till att beställa allt. Jag bara längtar tills det är färdigt så man kan sitta där och njuta av sommaren.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Och här kommer ännu en sommardag, härligt!! (dock inte att sitta inne hela dagen) Puss!!!!!!!!!!!

2008-04-22 @ 08:09:19
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0