Planerna är satta i verket!

På de flesta plan. Nu ska det byggas uterum! Mattias har gått lös med kofot och fått ner hela vår altan (väggar och tak) på cirka två timmar...antar att det tar liiiite längre tid att få upp det nya uterummet. Nu är det plattorna som ska tas bort och det tar kanske en stund till. De väger ju en del och jag är till noll hjälp. Tråkigt för jag skulle gärna vilja. Men jag får vara ett par extra ögon istället. Felicia och jag stog och tittade på grannen som sågade med motorsåg så jag hann tyvärr inte se nåt innan bordet fick en riktig kyss av en balk....så var det med det!

Felicia sover middag i sin stora säng idag. Hon har en 120 cm. säng i sitt rum som stått där ända sen hon fick eget rum. Den är perfekt och ligga och läsa i och mysa och hon älskar att hoppa i den. Nu kanske det är dags att ta bort spjälsängen snart. Får se om det är okej att sova där på natten också. Och undrar om hon kommer på att hon kan kliva ur den själv direkt...

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0