Jag drömmer om en snorfri jul!

Ja, på den nivån är det nu. Jag önskar mig till julafton följande: sjukfritt (förutom min vanliga sjukdom jag har i hasorna, jag har nåt vett och sans kvar, jag tror inte så starkt på mirakel), bebis i magen, snö, massor med glitter och ljus och glada barn. Det borde man väl kunna få av tomten. Jag har ju inte önskat mig nåt annat alls.

Annars så snorar och hostar vi i kapp här hemma. Feber som kommer och går, men annars är vi som vanligt. Försöker få nån tvätt tvättad varje dag och oj vad jag önskar att jag kunde städa. Men det kanske funkar till helgen. För Mattias alltså. :0) Jag har också nån skev inställning om hur jag kommer hem från BB och det är så rent och fint, nybytta sängkläder och nytvättade handdukar. Det lyser av rosenrött skimmer och alla är lyckliga och glada. Ingen svartsjuk storasyster och ingen mamma som har svårt att röra sig och sitta....eller så får jag verkligheten och det är väl inte fy skam heller. Bara allt går bra. Det är min högsta önskan. Det andra var andra-gradens önskningar.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0