Lilla Loppan!

Nu har jag hämtat min lilla Loppa på dagis. Tidigare än vanligt för hon skulle inte sova där idag. Fattar ingenting för hon har aldrig krånglat med det, men nån gång ska väl var den första. Bättre att hämta tidigt och hinna sova en stund hemma. Nu sover hon i sin säng, med sina tuttar och sin kissekatt, och när hon vaknar får vi ta på oss och gå ut för det är strålande sol. Underbart!

Om jag bara hade lite mer energi. Den bara finns inte eller tar slut alldeles för fort på dagarna. Skitjobbigt! Det jobbigaste med att vara sjuk är att man i huvudet vill så mycket, och kan också för den delen, men kroppen hänger inte med. Frustrerande även om jag med tiden lärt mig hantera det någorlunda bra. Men jag ser alla högar med papper som BORDE sättas in och klädkammarna som BORDE rensas. Jag kommer aldrig fram till det...

Jag längtar till sommaren. Mattias ska ha tio veckor ledigt och vi ska bara mysa här hemma. Har inga direkta planer, förutom sista veckan då vi åker till Cypern och firar hans 30-årsdag. Perfekt tycker vi!

image9

Kommentarer
Postat av: Sara

Sommar, semester...härligt!! Men först kan våren komma.
Här håller vi på och packar inför Barcelona trippen, var tvungen att pausa och kolla in mina bloggande kamrater ;)
Kram

2008-03-03 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0