En vanlig tisdag

Idag verkar vara en sån där helt vanlig dag, om nu nån dag nånsin är vanlig. Upp, frukost och välling. Göra sig iordning för dagislämning. Hem, fixa några småsaker. Få dagen att gå tills det är hämtning och Mattias kommer hem. Inga sjukhusbesök, inga andra tider att passa. Låter säkert bra för många. Tråkigt i mina ögon. Men energin är på low och jag håller garanterat på att bli förkyld. Sen hoppas jag att jag slipper influensan, som verkar gå på dagis tillsammans med vattkoppor och divierse åkommor.

Nej, en dunderkur tack. Helst massor med godis, julmust och en riktigt bra film. Kan väl inte vara så svårt att uppbringa?! Det där med vatten, te, citrusfrukter och vila låter väl också okej, men första alternativet lockar mer!



Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0