Life is great!

Idag är en sån där bra dag helt enkelt. Jag lämnade Felicia glad på dagis. Hon hade inte tid att kramas och pussas innan jag gick. Sen klippte jag mig och hårfrissan sa att jag var fin. Skönt för jag hade ansträngt mig med ögonskugga och att komma ur mamma-sunk-byxorna som är ruskigt bekväma. Sen sprang jag in på Våra små och hittade världens finaste klänning som passar utmärkt till kommande partaj och julhelg. Där fick jag höra att jag var fint gravid. Jag sög åt mig komplimangerna som en uttorkad svamp! Sen vidare till H&M och hittade två par byxor till Felicia. Eftersom jag hade ett presentkort betalade jag hutlösa två kronor för dem. Nöjd och glad åkte jag till lunchdejt med min man och även hans mamma och styvpappa. Vi blev bjudna på mat på grekiska kolgrillsbaren. Behöver jag säga att dagen hittills varit hur bra som helst?! Ja, jag har ont och allt det där, men jag struntar i det just nu. Jag bara är nöjd och det är en så skön känsla!

Ha en bra fredagskväll! Det tänker vi ha med hemmamys med fläskfilé med banan och curry och en kärleksmums till efterrätt. Mmmmm....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej vänner! Jag ringde ju häromdagen, och det var för att vi skulle kolla om ni ville leka i helgen? Det var innan vi visste Noels immunförsvar men det visade sig nu vara rätt okej, 1.6 istället för 0.5. Är ju SÅ sugen på att åka till skojlandet, Noel skulle älska det! Har inte varit där sen Fellies 1 års kalas, ja typ inte igår. Nu är ju helgen slut o Noels behandling börjar i veckan men nästa helg? Eller kanske fredag är mindre folk? Om nu vill så vore det kul att åka fler, du känner ju till stället. Ha en fortsatt fin helg, kramar!

2008-10-18 @ 21:33:29
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0