Trasig

Min högra hand är trasig. Såna här gånger fattar man hur mycket man använder den och hur beroende man är av den.

Helgen har iallafall varit bra. Om man bortser från lördagen då allt som kunde gå fel gjorde det. På ett materialistiskt plan. Vi kom inte åt kontot så Mattias som skulle handla en jacka kund einte betala och sen fortsatte det i den riktningen. Felicia fick en polisstation i lego och när vi kom hem saknades det bitar...suck. Tre gånger var vi till Lillån i lördags. Men Mattias fick sin jacka och Felicia sitt lego så då var det frid och fröjd igen. Lördgasgodis kan också göra susen. :0)

I söndags så var vi ute på förmiddagen och sen kom mamma och tog hand om Felicia när vi röjde förrådet. Mattias dröm gick i uppfyllelse. Och jag kan hålla med om att det var massa skräp där inne. Arbetsfördelningen var väl som den borde...jag på en stol som pekade var sakerna skulle och Mattias som sprang runt och fixade. Så kan det gå! På kvällen gick jag och mamma på Mama mia på bio. Den ÄR så bra! Har sett den två gånger som musikal, både på svenska och engelska. Och hur de än gör den så blir det bra. Otroligt. Har ni inte sett den så se den!

Mamma MiaMamma MiaMamma MiaMamma Mia
bild från www.sf.se

Nu hoppas jag att veckan flyter på som den ska och att vi håller oss friska.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hopp, hoppas att händer och ögon är bättre idag.

Måns och jag var på "öron" igår, berättar mer när vi pratas vid. Ska försöka jobba lite...har varit och fissan i 2h så det blir en kort arbetsdag idag :)

Krama magen

2008-10-14 @ 12:54:03
Postat av: Mattias

Ok, jag går på Mamma Mia ikväll då? Känner mig tvingad. :-)

2008-10-17 @ 08:13:05
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0