Underbart hela helgen!

Ja, faktiskt har helgen varit helbra! Vi har myst tillsammans familjen. Började fredagskvällen med middag med svärmor och Christer och sen fortsatte jag och Mattias till Joe Labero på conventum och det var helt fantastiskt! Superbra!

På lördagen skruvade Mattias och Felicia ihop Phil&Ted-vagnen som kommit fram på 6 dagar (!!!) från Tyskland. Eftersom vi var tvungna att prova den tog vi en promenad till stan och köpte lite småsaker och åt lunch tillsammans på bredbar. När vi kom hem stupade jag i säng i 1,5 timme medans de andra två lekte och skruvade ihop en ny fin tripp-trapp-stol som vi fått av mormor och morfar. Sen myste vi hemma på kvällen och alla var ganska sega när mörkret föll.

På söndagen stekte Mattias och Felicia pannkakor och gjorde varm choklad och så cyklade vi till Rävgången och fikade och tittade på "pippina" och hade det bra i höstsolen. Långt för mig att cykla men det gick bra. På eftermiddagen var vi bjudna på fika till Lina och Björn och Ludvig och Felicia stortrivdes och lekte. Hanna och Erik var också där och Felicia gillade Hanna, hon har pratat om henne efter det. :0) Supergod äppelkaka och vaniljvisp blev det också. Mums! Receptet vore snällt om jag kunde få, Lina.

Nu har jag varit hos barnmorkan och allt var bra med bebisens hjärtlhud och de prover jag tog. Alltid skönt att få bekräftelse på det. Sen har det varit papper och ansökningar att fylla i så det är snart färdigt. Känns som jag har fått en del gjort idag. Lagom till Felicia ska hämtas på dagis så kommer mamma så vi får vara med henne ikväll. Mattias och grabbarna ska på Pitcher's och sen vidare på fotboll så de får killkväll och vi får tjejkväll. Undra hur länge till man kan säga så?! Några månader eller hela livet?

Hoppas ni har en bra dag. Kort kommer så fort Mattias har fixat datorn så man kan lägga in kort igen...
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var trevligt att träffas igår! Receptet kan du få nästa gång vi ses. Eller vill du att jag mailar det? Ha det bra! Kram

2008-09-29 @ 13:49:16
Postat av: lollo

tack för peppingen angående kommentaren på min blogg ! de är väl bara att acceptera att de finns knäppisar ...suck ...

2008-09-30 @ 19:47:21
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0