Huvudvärk!

Ordet huvudvärk har fått en helt ny mening för mig. Jag hade så ont i huvudet igår, inatt och idag att jag allvarligt trodde jag fått hjärnblödning. Allt har handlat om att ta hand om Cornelia när hon varit vaken och vila och sova när hon sovit. Nu har det lättat, men hjälp vad ont det gjorde.  Mattias tog Felicia och åkte ut till Farmors stuga så de var ute på vift hela dagen. Som om inte huvudvärken räckte var Cornelia vaken i över tre timmar inatt och bara skrek. Aldrig hänt förr. Huvudvärk hon också? Vem vet med så små...

Men desto gladare blir man av en treåring som kommer hem med härliga sommarblommor som hon plockat åt mamma!





Så nu, mina vänner, är det sussedags för mig. Och jag hoppas på många timmar i sträck.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0