Lördagda'

Om man frågar Felicia vad idag är för veckodag svarar hon "lördagda'". Och om man frågar henne vilken dag i veckan hon gillar bäst svarar hon "lördagda'" Undrar varför.

Jag hämtade henne i förmiddags hos farmor och Christer och de hade haft fullt upp och haft det bra. Sovit gott, badat och tvättat håret. De var inte hemma när jag kom. De var och köpte lördagsgodis. Mycket lördagsgodis.

Jag hann baka en apelsinchokladkaka på morgonen som Felicia och mormor fixade innan lunch. Den smakade mums efter lax och potatis.

Vi pysslade idag. Jag och Felicia målade träbokstäver från Panduro. HOPE.

Nu fixas det räksmörgåsar i köket. Kockarna heter som vanligt Felicia och mormor.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0