Fem år!

Felicia har fyllt fem år. Det har vi så klart firat i flera dagar. På födelsedagens morgon "väckte" vi henne med sång och paket. Det är så kul för hon blev så glad över sin sparkcykel och sina skydd.



På hennes födelsedag kom farmor och Christer och farfar hit. Felicia hade fått bestämma mat. "Jag vill ha linssoppa. Den med grönsaker i." Okej, då fick hon det. Hon hade själv valt tårta på ICA Maxi. Jag antar att det var färgen som styrde för det blev en rosa tårta. Helt underbart god. Kladdkaka i botten, med hallon och grädde och rosa marsipanlock.




 

 

Senare på kvällen gick jag och Mattias och såg Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst." Hon är den absolut modigaste och roligaste människan! Vi skrattade ordentligt, men fick även tänka till på livet.

Idag har vi firat med min sida av familjen. Mat, paket, full fart och mys. Ett stort tomrum fanns eftersom Magnus inte var här. Jag saknade honom.





Cornelia och morfar softade i soffan.

Mattias har inte varit med idag eftersom Karlslunds IF hade avslutning. Vi följde med och tittade på förmiddagen när de hade sjukamp. Flickorna sprang och skuttade som två vildar. Bra ställe att göra av med energi på! Både för pappan och döttrarna.





Imorgon är det barnkalas på bästa Skojlandet! Jag hoppas det blir ett riktigt bra avslut på den här kalashelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0