Renovering

Galet länge sen jag uppdaterade här så nu gör jag det. Livet rullar tydligen på. I helgen flyttar vi in i huset. Renoveringen har gått bra och är så gott som färdig. Lite elektriker, rörmokare och målare bara. Sen, absolut! Vi har haft tur med hantverkare. De fixar och ställer upp som jag aldrig trodde fanns och det är jag så tacksam för! De har gjort så fint.

 
Fond i hallen.

 
Tvättstugan är fräsch nu! In med grejer så är det bara att köra.


Snurriga fonden i Bubbys rum.


Fonden i vardagsrummet på väg upp.


Vardagsrumsfond

Vi är nöjda med alla hantverkare och har använt TH:s måleri och Holm:s måleri för målarjobben, Förenade elektriker för elen och Debora för golven. :0) Kan verkligen rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0