Dagen i bilder

Dagen har varit som bilderna visar. Fokus på mycket ätbart och inte direkt nyttigt. Tur att vi inte åt av allt på samma dag. Frysen är fylld med en del godsaker som kladdkakemuffins och cookie dough. Nu kan vi göra vår egen Ben-glass. :) Cornelia har haft vattkoppor men idag såg det bra ut så hon fick följa med ut. Vi fick ett andrum på ungefär två timmar innan Felicia däckade hemma och har nu 40 graders feber. Det betyder inget midsommarfirande i stugan så jag panikhandlade på ICA nu på kvällen. Känner vi för det kan vi baka jordgubbstårta och äta midsommarmat. Men nu måste fokus hamna på att bli helt friska. Allihop. Punkt.

















Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Oj, va mycket gott

Postat av: Gunilla

Ja, verkligen. Som tur är är det roligare att baka det än äta det. :) kunde jag skulle jag definitivt bli bagare eller konditor. Haha!! Nu kan vi iallafall bjuda på fika om vi får besök. Det hör inte till vanligheterna.

2012-06-21 @ 22:09:17
Postat av: Tias

Och nu blev det magsjuka istället.. :(

2012-06-25 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0