Date på friskis och O´learys

I onsdags träffades jag och Mattias på friskis för att träna tillsammans. När jag var röd som en tomat och bara flåsade tog jag mig till omklädningsrummet och duschade och gjorde mig klar. Sen gick vi vidare till O´learys för att äta och få prata ostört en stund. Händer fåtalet gånger när vi är hemma med tjejerna. :)







När vi gjort vår beställning mumlade servitören nåt som vi inte hörde men kom sedan tillbaka med en korg popcorn. Kul grej tyckte vi och den behövdes för det tog en stund att få maten. Men vi utnyttjade tiden väl och pratade ihop oss om både stort och smått under kvällen.

Nu ser vi fram emot fler dejter under våren. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0