Välkommen våren!

Innanför dörren har våren fått flytta in. Och utanför dörren också för den delen eftersom det är sol, varmare, fågelkvitter och lekande barn ute. Jag älskar det verkligen. Äntligen kan jag gå ut utan att frysa in i märgen. Och snart så är det dags att plocka fram frön, blomjord och krukor. Örter, blommor och kanske några grönsakerfrön ska sås. I tid i år. Det är en sån sak som får mig att längta ännu mer än vanligt efter Magnus. Det är en sån sak som han gjorde med barnen och som Felicia minns att hon gjorde med honom. Älskade storebror!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag när jag kom till Magnus grav, där jag gjort så vårfint, var penseerna uppätna! Men man får se det positivt, något djur fick sig ju en godbit!

2012-03-27 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0