Måndag

Flickorna var i skolan och på dagis och efter det tog Felicia med en kompis hem. De lekte och åt tillsammans och vid 17.30 följde vi henne de få metrarna hem. Sen tog vi upp luren och ringde finaste farmor och svärmor som fyller år idag, Hurra för dig!
 
Jag fick post från sjukhuset idag. Då var borrelia uteslutet. Surr, kryp och vibrationer i benen och fötterna och nervryckningarna kommer inte från det i alla fall. Tycker att det varit bättre senaste veckorna. Om det har att göra med besök hos kiropraktorn för några veckor sen eller om det är för att jag tagit bort en medicin vet jag inte. Time will tell. Magnetkameraundersökning står på schemat nästa måndag.
 

Jag segar i soffan och väntar på att Mattias jobbat över färdigt för idag. Han borde gå till doktorn direkt imorgon och helst för en vecka sen. Konstant hostig och ont i halsen i närmare sju veckor nu. Från och till men nu mycket sämre. Friskdos tack!
 
Börjar jobbandet mot total friskhet med en kopp te och se om det är nåt att se på tv. Klockan 21 börjar Morden i Sandhamn. Har sett dem redan men kan absolut ses igen.
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hej och va roligt att du kikar in och lämnar en hälsning, det värmer! <3

Jag hade GBS när jag väntade Olivia, och jag får nog lämna urinprov för odling varje gång jag slka till spec.mödravården. Ska dit nu på måndag så får vi se ;)

Hur mår du annars?
Kram

2013-12-04 @ 10:01:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0