Nyårsdagen 2013

Nyårsdagen 2013 har kommit och snart gått. Med drygt två timmars sömn i kroppen är jag inte överdrivet kaxig nu. La mig vid 3 inatt och kunde inte somna förrän strax innan 4. Då vaknade Felicia och ville vara nära. Sen ville hon upp strax efter 6. Eftersom barnen somnade efter 22 igår var de inte heller pigga idag. Vi har fördrivit dagen precis som vi tänkt. Filmer, lek, bad i badkar, slöa i soffan, äta rester, måla naglar, äta pizza och äta godis. Inte ett dugg stressande eftersom det varit planen hela tiden. Men det ska bli skönt med vardag igen efter alla helger nu.
 
 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här har det också varit en slappardag. Har lyssnat på en bra ljudbok. Sen kände jag mig så slö, så jag blev tvungen att ta en promenad. Nu blir det slappa framför tv:n med ost och kex och en kopp te. Sov gott i natt

2013-01-01 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0