Slalom och bio

Tjejerna somnade ganska fort ikväll. De släckte vid 21 och sov nog 20 minuter senare. De har somnat senare sen vi kom hit. Men de har också sovit längre på morgonen. Allt ifrån 7 till 8.30 har de vaknat. Alldeles lagom!
 
Idag har det varit fullt schema. Det var slalom på förmiddagen och så träffade barnen på maskoten Bjurre. Under tiden läste jag ut min bok av Mari Jungstedt. Jag gillade den verkligen. Nu ser jag fram emot nästa!
 
 
 
Efter lunch åkte vi in till Falun. Mattias skulle träna på Lugnet och släppte av oss i stan där vi såg Snobben på bio. Väldigt bra film tyckte vi alla tre! Sen fixade vi presenter till de två av Felicias kompisar som har kalas på lördag. Och så lite plock som tjejerna köpte för julklappspengar.
 
 
 
Sen åkte vi tillbaka till Bjurs och fixade kvällsmat i husvagnen. Kvällen avslutades med yatzy som vi spelade alla fyra. Nu håller vi tummarna för att sittliften är igång imorgon så de får åka slalom innan vi packar ihop oss och åker hemåt. Idag stod den still pga något tekniskt fel. Nu ska jag också sova. Jag ser fram emot att sova hemma i min vanliga säng imorgon. Med toalett och rinnande varmvatten i kranen som jag kan gå till utan att gå ut i -12 och mörker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0