Söndag i Bjurs

Dagen har varit som de flesta andra dagar här i Bjurs. Barnen och Mattias åker slalom på förmiddagen. Idag åt vi lunch på restaurangen istället för i husvagnen. Hamburgertallrikarna som de andra åt var bra men gulaschsoppan var verkligen inte god. Smakade köttsoppa på burk. Cornelia hade åkt klart strax efter lunch men Mattias och Felicia fortsatte. 
 
 
Solen orkade knappt fram idag men jag såg en skymt av den på promenaden från restaurangen. Vänster fotled gjorde ont idag. Jag får försöka vila när jag inte går men det är en sån frihet att kunna gå ut och gå. Jag vill så gärna göra det varje dag men får kanske vila nån dag i början. Kanske är det för att jag går i lite snö och fotleden får jobba mer än om jag går på barmark som det gör ont.
 
 
Vi hängde i husvagnen på eftermiddagen och efter kvällsmaten drog de ut på sjön på längdskidor. Jag älskar att barnen får röra på sig och frisk luft. Att de får möjlighet att prova vinteraktiviteter trots att jag inte kan hjälpa dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0