Igen!

Nu sitter jag här vid datorn strax efter sju...en söndag...fast de andra sover...igen. Jag verkar vara hopplös! :0) Det är väl bara att sjunka ner i ett bad igen. Fixa håret och försöka göra sig iordning så är man klar när de andra vaknar. Idag åker vi till Arboga efter frukost. Ska bli kul! Träfffade kusin och familj igår och det är inte varje dag direkt. Roligt att se dem aliihop.

Med lite vilja kan jag veckla ut armbågen idag. Så nu hoppas jag att jag snart är så bra att jag kan ta en tur till gymet igen. Lätt att tappa sugen totalt när det blir så här men jag ska försöka bita ihop!

Annars har jag inga direkta nyheter.
Så ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0