Inte min dag!

Jag vaknar klockan sex fast Felicia sver till åtta...armbågen går fortfarande inte att använda. Lämnar Loppan på dagis och  lyckas bemöda mig med att åka till COOP för at handla grädde och en leksak till en väns bebis. Kommer till kassan och inser att jag inte har betalkort eller körkort och heller inga pengar uttagna... Nu höll tårarna på att rinna över på riktigt. Bara att le och gå ut därifrån. Så nu sitter jag här hemma igen. Utan grädde till pannkakorna ikväll. Hur svårt kan det va? För att citera Bengtzing.

Nehe, då är det väl bara att pallra sig till soffan och titta på det inspelade avsnittet av barnmorskorna från igår. Det är väl alltid uppiggande. Eller?!

Jag har bestämt mig för att ha en bra dag trots denna start. Godis och en film ikväll kanske? Nya snittblommor skulle inte heller sitta i vägen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingells

Vissa dagar är det bara att antingen bita ihop o kämpa eller bryta samman och gråta en stund för att sedan ta sig samman! Kämpa på! Visst är det då de små sakerna, som grädde o blommor, som lyfter livet när vardagen är tung.

O du - fick du tag i din mamma? =)

2008-04-03 @ 14:14:11
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0