Perfekt avslutning!

Nu har vi kikat på "Solstorm". Den var bra. Insåg när jag läste på baksidan att jag läst boken, men det är helt okej. Jag minns ju knappt mer än en bråkdel iallafall. Bra torsdagsfilm. Men ruggig så klart.

Dagen utvecklade sig helt okej framåt eftermiddagen. Felicia hämtades på dagis med cykel, vilket hon älskar. Vi mötte Mattias efter att ha lekt ute med Måns en stund. Sen kom Farmor med soppa och det fixades pannkakor. Men jag är helt slut i kroppen efter den här dagen. Hoppas innerligt att jag kan räta ut armen imorgon. Det gör livet så himla mycket smidigare. :0)

Vi har nya gardiner i matrummet nu. Ljusa och våriga. Så skönt att de kommit upp. Ner med mörka och murriga. Rummet blev så mycket ljusare att det upplevs som större. Helt otroligt vad man kan fixa med inredning! Snygga löpare till bordet i samma tyg finns det också nu! Wiiieee!!!!!!!

Skulle städat imorgon, men jag tror att det blir Mattias som får ta en akutstädning på kvällen helt enkelt. Det duger så bra! Jag har sänkt kraven. Kan jag inte så kan jag inte. Och vill vi inte så vill vi inte. Vi har börjat prioritera att vara tillsammans istället. Känns så skönt. Sen kommer vi nog aldrig till den nivån som de som är med i "Rent hus" är på. Men vi får besök av min kusin med familj på lördag så det vore ju trevligt om det var fräscht här hemma.

Nehepp, dags att knoppa! God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Klart jag dammsuger imorgon! Säger som Bak&fram i Trasdockorna; "Inga problem!"

2008-04-03 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0