Snart dags att träffa kompisarna!

Nu sover Lillan. Helt otroligt vad hon kan sova på eftermiddagarna, men att lägga sig i tid på kvällen verkar vara ett minne blott. Kanske ger det sig när hon kommit på att det faktiskt är sommartid. Som om hon skulle stanna upp och säga:
"Ja, just ja, mamma, det är ju sommartid. Klart jag ska lägga mig sju som vanligt!"
Eller också inte...

Vi ska äta riktigt tidig middag och sen ska vi till Felicias kompis Noel och hälsa på. Mattias kommer och det gör Måns, med mamma och brorsa också. Mysigt att ses tillsammans igen! Som vi träffades när de var små. Babycafé, hemma hos nån, öppna förskolan. Men det känns länge sen fast det egentligen inte är det.

Felicia och jag tog en premiärcykeltur på förmiddagen till hennes moster på Skojlandet. Felicia älskar det! Nu verkar det vara rutschkana som är favoriten. Förutom moster förstås! :0)

Det värker i hela kroppen. Nån som har bra tips när man har ont, förutom varma bad. Där är jag så ofta jag kan.

Jag längtar så mycket tills vi åker till Cypern i sommar. Bara vi tre i vår lilla familj för att rå om varandra. All inclusive är bokat och vi flyger från Örebro. Kan det bli bättre? Tror faktiskt inte det. Mmmmm, sommar!!

Dags att laga mat!
Hej så länge!

 
Bilder från Skojlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0