Sol, sol och sol!

Vad skönt väder det är! Jag har tagit en cykeltur till stan och tillbaka, så nu har jag fått frisk luft och röra mig lite grann. Perfekt för dagsformen! Svärmor bjöd mig och Mattias på lunch på Coco Thai! Tack så mycket. Det var god mat och trevligt sällskap. Innan det hann jag in på Lindex och gjorde av med lite pengar. Lillan fick nya kläder till sommaren, bl.a. en solhatt från kollektionen "Fem myror är fler än fyra elefanter". Så fin. Hoppas bara att den passar. SVårt att veta med solhattar och mössor.

Pratade med min mamma på förmiddagen. De är på Madeira och imorgon skulle de på en utflykt till botaniska trädgåren. Jag blev riktigt avundsjuk. Första gången jag intresserar mig för trädgård och blommor. Vuxenpoäng?

Plattorna som låg på gamla uteplatsen är sålda och hämtade. Jippie! Det går framåt, sakta men säkert. Precis som det ska...än så länge. Kanske stöter vi på patrull längre fram, det visar sig.

Nu ska jag vila en stund innan jag cyklar till dagis och hämtar Lillan och drar vidare till syster med barn. Härligt en dag som idag!

image91
Knoppar på svarta-vinbärsbusken.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0