Helgen är snart slut

Igen. Nu har en hel helg gått. Vi har hunnit med att köpa gran och klä den. Ta ner de julsaker som vi vill ha från vinden. Fixa iordning här hemma. Vara på Skojlandet och Mc Donalds. Nu är Mattias och Felicia och handlar och sen ska vi göra knäck. Förhoppningsvis orkar vi slå in alla julklappar ikväll när Felicia lagt sig. Vill inte ha det kvar sista helgen för jag orkar mindre och mindre och nu går jag på sparlåga. Man vet aldrig vad som händer.

Jag längtar till jul. Det sla bli så kul att se Felicia nu när hon är större. Hur hon uppfattar julafton, tomten, Kalle Anka och allt det där som "är" julafton.


Gjort snögubbe med pappa i mörkret. Vem har bäst min?


Fullt upp med att klä granen.


Vår lilla fé!

Tack för mig och idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0