Jag försöker..och försöker...

Åhh, jag fattar bara inte hur jag ska få in en toppbild på min blogg. Jag gör EXAKT som det står i det exempel jag fått, men det funkar inte. Irriterande!

Jag ska iallafall snart gå och äta lunch. Det får bli pasta med pesto och grönsaker. Sen blir det till att sova middag innan jag hämtar Felicia på dagis. Vi ska till öronkliniken på ett återbesök så de får kolla hennes öron. Efter fem öroninflammationer in princip på raken höll vi på att bli tokiga och önskade inget annat än att hon skulle få rör. Nu har hon inte haft problem på två månade och vi hoppas att det gett sig och hon slipper operera in rör. Det är ju en risk med operation och ha rör också.

Färg har jag köpt idag! Nu ska det målas fräscht vitt i våra två klädkammare. Och sen blir det mörkgrått golv och ordning och reda med fin förvaring. Längtar tills det är klart! Elementfärg fick också följa med hem. Elementen ser hemska ut och eftersom vi nu har dem så får jag försöka fräscha till dem. Hoppas bara att det blir bra!

Nej, lunchdags...ha det bra!

orkidé

Kommentarer
Postat av: Mattias

Pasta med pesto är grym Vasaloppsmat sååååå... ska du med på söndag? :-) Nej, du vill säkert stanna hemma och måla istället. MissU!

2008-02-28 @ 13:31:41
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0