Gäääsp!

En dag till är slut och det är dags att lägga sig. Vi har varit hemma mest hela dagen förutom att jag varit till Marieberg och fixat lite grejer. Snabbt och bra gick det för det var ganska lite folk. Sen har vi sovit middag alla tre efter lunchen.

På kvällen kom Lina, Björn och Ludvig hit och åt mat och lekte. Kul att kunna ses och tevligt att äta med vänner så klart! Det blev grekbiffar,klyftpotatis, haricot verts och tsatsiki. Och så kladdkaka med grädde till efterrätt. Mums. Mattias fixade all mat och disk och grejer. Lyxigt!

Nu har Felicia precis somnat...i vår säng. Hon som alltid lagt sig utan ett pip senast halv åtta i sin säng ska helt plötsligt vara uppe till minst nio och somna i vår säng med mig. Jag hoppas det är en övergående fas. Skulle underlätta om hon somnade själv i sin säng när bebisen kommer. Men jag antar att hon kommer reagera då också. Då är det ju smidigt om den värsta tvåårstrotsen lagt sig. Och med sex månader på sig ska det väl gå...

Nej, gäääsppp, god natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen!



Fin blogg du har! GRATTIS TILL GRAVIDITETN!!! Vad roligt att ni ska få en liten till. Och samtidigt som Lina och Björn,:-)) perfekt timing! Hoppas att allt är bra med er annars och att ni har en skön semester. Synd att ni inte kan följa med till sthlm, men jag hoppas att vi kan ses snart ändå!



Många kramar Linda

2008-07-27 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0