Blandat här hemma.

Här går upp och ner. Lillan är sjuk med förkylning och feber. Men hon är okej till humöret. Hoppas bara att vi inte smittat nån när vi var hos Måns igår. Vi lekte med honom och Noel och dreas föräldrar. Så klart hoppas vi att vi inte smittat Noel! Det var så kul att ses allihopa. Barnen lekte och busade, ja, och några föräldrar också. Och så fick vi supergod greksallad med bröd till. Och vienetta till efterrätt. MUMS! Inte så ofta mat känns lockande just nu för mig. Det vänder sig i magen men greksallad var en hit. Likaså är meloner har jag kommit på. Vi avverkar nästan en honungsmelon om dagen här hemma. Tur man har dille på det och inte bara godis...

Jag har varit dålig på kort på bloggen men här kommer det några:

   

Nu tror jag det är dags att gå ner och stoppa nåt i magen. Hungrig, men lite illamående...mmm...melon kanske?! :0)

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej! Hoppas det går bra där hemma idag. Jag tänker på er!

2008-06-30 @ 07:41:24
URL: http://mfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0