Nu har jag lagt in foton i datorn...

...så nu får jag väl bjuda på några stycken. Har haft önskemål om det från Noel och här kommer det kort på Fellie!

     

Det är allt för idag. Skriver mer senare om det är så att jag har en dotter som somnar innna mig. Igår var det jag som somnade först i familjen... Hon har fått för sig att vara upp till 21-22 och sen vakna strax innan 6 på morgonen. Fattar ingenting, men nu vill hon tydligen ha det så. Idag har det ju varit dagisdag så kanske det blir lättare att somna.

Mattias och Felicia är på affären och köper godis! Mmmmm!!! Är så sugen så jag vet inte var jag ska ta vägen idag. GODIS!!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilka söta kort! Förutom det med vagnen, det står en ful gubbe i brun tröja bakom.

2008-06-10 @ 11:31:32
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Killen i brun tröja är i alla fall den vackraste som finns i mina ögon!

2008-06-10 @ 14:31:15
Postat av: Anonym

Killen i brun tröja är i alla fall den vackraste som finns i mina ögon!

2008-06-10 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0