841!

Jaha, då var helgen slut och imorgon är det måndag igen. Med denna helgs slut kommer vi också till en annan period i vår familj. Jakten på snö är över för säsongen och Mattias körde in på plats 841 i Vasaloppet. Jippie! Det var superbra gjort tycker vi här hemma! Nu ser vi fram emot mys med hela familjen och några 30-årsfester.

Helgen har varit bra. Igår tog vi buss upp på stan och lunchade på bibblan och så bussen hem. På eftermiddagen lekte vi med Felicias bästa kompis Måns och hans mamma och lillebror. Felicia har varit på strålande humör och mormor har varit med oss i helgen. Det gillar Felicia!  Idag har vi bara varit hemma och myst och fixat.

Nu är jag helt slut fast klockan bara är åtta...men jag struntar i klockslag och går och lägger mig och hoppas på ny energi imorgon.

God natt!

image8

Kommentarer
Postat av: Mattias

841? Hmm, det står 839 på vasaloppet.se
:-)

Du kallar mig fanatisk, men jag tycker det ska bli skönt att inte tänka skidor ett tag framöver. Längtar faktiskt redan till sommaren. 10 veckor, mys!

2008-03-03 @ 15:25:20
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0