Bränt, bränt och åter bränt!

Jag har lyckats i köket idag! Så duktig jag är! Jag lyckades spilla ut en del av en lyxig tjockpannkaka i ugnen. Jag och Felicia hade gjort den med blåbär och mörk choklad och när jag skulle ha in den i ugnen så...ooops...stötte jag till gallret och det flödade av pannkakssmet. Det lukatde inte så gott här hemma. Men nu är ugnen ren, tack vare Mattias och så har vi tokvädrat så det blir nog okej ändå. Mattias kommntar efter en stund:
"Vi skulle ha köpt pizza som vi sa tidigare ändå."
Ja, kanske det, men nu får det bli bränd pannkaka istället!

Mattias har putsat alla fönster på nedervåningen. Vilken kille! Åh, vad skönt. Vi ser ut igen!

Så här såg det ut imorse på baksidan.
image53


Och så har vi påskpyntat.
image54 image55 
image56 image57
                     image58

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Claddes inredning

Hej! Vad kul att jag kunde bidra med lite inspiration! Jag kan verkligen tänka mig att det är ett roligt pyssel för barn..
bara att hälften av godisarna blir uppätna istället för att bli pynt =) Glasäggen var verkligen jättefina! Vart är de inköpta? Hoppas du får en mysig påsk!

2008-03-21 @ 00:34:36
URL: http://cladde.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja, vi hann med mycket nyttigt igår! Skönt.

2008-03-21 @ 12:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0