Brottet!

Nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på det avsnitt av Brottet som gick igårkväll. Så skönt att kunna se det utan att man halvsomnar hela tiden. Förra veckan var hårddsiken på vår boxer nästan full och den sista kvarten kom inte med. Så går det när man ska ha hela Vasaloppet inspelat.  Tur nog hade mamma sett det och kunde berätta om hur det slutade. Annars hade jag väl inte fattat mycket.

Annars har vi haft en bra dag hittills. Vi har varit hos Felicias kompis Måns och lekt på förmiddagen. Helt lagom att komma ut en stund eftersom vi knappt varit utanför dörren sedan vi var till sjukhuset i måndags.

Nu ser vi fram emot en mysig heg tillsammans här hemma. Inga kvar och måsten utan kanske hitta på nåt kul. men lite lugnt eftersom hon fortfarande går på penicillin. Kanske får vi upp lådorna med julsaker på vinden... Jo, de står kvar i allrummet på övervåningen. Och jag är inte förvänad. Hur kommer det sig förresten att det är jag som klättrar upp på vinden? För att jag inte orkar hiva upp lådorna om Mattias är där uppe? Jag vet ärligt talat inte. Men jag gillar inte vinden. Smutsigt och kallt. Usch!

Hoppas ni får en trevlig helg. Jag ska njuta iallafall.
image44
Så här många nappar MÅSTE man ha i EN hand!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha, bara tre nappar? Sötunge!

När jag glömmer något för att hjärnan redan är full får jag ta ansvaret, men i detta fallet med inspelning på boxen kan du inte beskylla mig. Skyll på boxen, den har ju för litet minne.

2008-03-14 @ 13:14:46
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0