Dags för middagslur!

Nu har jag varit och tränat på förmiddagen. Det är bara att inse att styrkan inte finns, men jag SKA träna upp den. Jag måste nu. Körde styrka och lite kondition. Måste bara se till att komma iväg ett par gånger i veckan om det så bara är för att röra mig lite grann. Hade mp3-spelare idag med bra musik så det gick lite lättare. Mina leder har rostat igen tror jag...

Omklädningsrummet var nog det bästa preventivmedlet jag någonsin stött på. Ungar högt och lågt, som sprang runt och som skrek....hjälp! Tänk om man jagade två såna... Och så hade jag ju sett på Barnmorskorna på KANAL 1 och inte alls tv3 som jag skrev igår. Nej, rosenrött är det väl knappast, men så klart värt det!

Har ätit en god lunch med lax, potatis, haricot verts och purjolökssås. Till efterrätt en riktigt god och saftig apelsin! Mmmm... Och nu har jag en cheesecake i frysen. Som blir helgens gottiga, med hallon till. Can´t wait!

De hade ringt från Finrummet idag och jag antar att det Koziol etagefat jag beställt har kommit. Ska hämta det i veckan om inte Mattias får åka dit. Han är på allehanda uppdrag på stan nu för tiden. :0)

Nu är det dags att vila ögonlocken en stund!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ungar överallt ja.. Jag undrar hur det skulle vara att jobba som dagisfröken?! Det kan inte vara lätt.

Träningsvärk imorgon? :-)

Puss!

2008-03-27 @ 13:21:30
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0