Dubbelsidig öroninflammation...

Då var det dags för Felicia att få öroninflammation. Märkte inatt att hon mådde dåligt. Ingen feber men hon bara skrek. Så hon fick Alvedon och imorse vaknade hon med 38.9 och det hade runnit ur örat. Inte undra på att hon var ledsen och snurrade i princip hela natten. Så idag har vi varit helt slut båda två. Men vi var ju tvungna att åka till öronkliniken på sjukhuset så att hon skulle få penicillin. Nu hoppas vi att hon snart blir bra och att det var den sista öroninflammationen.

Snart dags för henne att sova och då kommer jag att stupa i säng. Tur att vi har föräldrar som kan ställa upp när det behövs. Jag var tvungen att åka till vårdcentralen på förmiddagen eftersom jag hade en tid bokad. Så, tack Farmor för hjälpen idag!

Nu vill Felicia att jag ska komma....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Neeej men stackare! Och vi som pratade igår o då sa vi ju att det var skönt att det var länge sedan hon hade ont sist, typiskt. Pussa Fellie så mycket från oss! Tänker på er o hoppas ni får sova inatt!

2008-03-10 @ 20:36:55
URL: http://jossanochnoels.blogg.se
Postat av: farmor

Det är bara så underbart att vara med lilla Felicia.
Puss!
Farmor

2008-03-11 @ 08:02:12
Postat av: Mattias

I natt gick det ju bättre med Loppan, även om hon somnade sent. Hoppas det håller i sig i denna riktning.

2008-03-11 @ 09:23:53
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0