Jaha, då var det en ny dag.

Jag är uppe redan, fast Felicia sover och inte somnade förrän klockan 22.00. Måste vara infektionen och penicillinet som gör det för det händer aldrig annars. Och hon sov inte speciellt mycket på dagen heller. Men, hon är oftast glad som tur är.

Nu har jag hittat kvällens recept:
Kikärtsgryta med rotfrukter
Jag hoppas den är god. Felicia älskar rotfrukter och bönor och ärtor, så det borde passa. Den är kryddad med oregano, som vi gillar här hemma. Hoppas den faller min mamma i smaken också för det är mormor-dag. Kul, för nu har vi inte setts på ett tag!

Kikärtsgryta med rotfrukter
Bild: www.ica.se

Nej, dags att krypa ner en stund till och läsa Nerikes Allehanda.

God morgon Världen får jag väl säga!

Kommentarer
Postat av: Mattias

God morgon världen? Ja, rent teoretiskt kan du nå en stor del av I-landsvärlden, men då måste du kanske först marknadsföra bloggen på typ Sky News eller CNN? :-) Jag är glad att jag får läsa i alla fall eftersom då vet jag vad det blir för mat ikväll, och det har ju också just jag störst nytta av att veta! Puss!

2008-03-12 @ 08:56:18
URL: http://mfritz.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Jag tänkte testa det här receptet (eller en variant...) på Paj med rostade grönsaker på fredag: http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.aspiMappeID=180&sSideNavn=Recept+kort&iOpskrift=35784. Och en Quinoasallad med fetaost och avokado till kanske.... Tåls att tänkas på!
Ha en fin dag!

2008-03-12 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0