Mormor badar Felicia

Nu är Felicia och badar med mormor. Hon tycker det är så kul när hon kommer hit. Vi har ätit kikärtsröra med rotfrukter och till det ångkokad broccoli och keso. Det var gott! Och så lite fruktsallad till efterrätt. Mums! Men jag ljuger ju om jag säger att jag inte är sugen på godis...men, nej, jag ska inte äta. Inte idag. Så här såg det ut i köket tidigare:
image33 image34 

Igår somnade Felicia riktigt sent och det slutade med att hon satt i soffan och tittade på fotboll med sin pappa.
image32


Idag var det dags att prova mammas tröja. Den passade ju nästan...
 image37 image38

Jag kan bara rekommendera Katerina Janouchs böcker om Ingrid om man har barn runt 2 år. Felicia älskar dem. Hon fick en sån igår bara för att jag ville ge henne nåt. Tänkte spara den till hennes födelsedag, men det gjorde jag inte. Är man sjuk ofta ska man väl få ha nåt roligt?! Så nu är det Ingrid-böckerna som går varma.
  

Snart dags att göra iordning Felicias penicillin för kvälln. Hon gillar det inte, men tar det ändå.. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilka fina bilder! Puss på er!!

2008-03-13 @ 08:25:04
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0