Snart "Barnmorskorna" på tv3

Måste ju se Barnmorskorna som går på tv3 klockan nio ikväll. Bara en kvart kvar så det blir inget långt inlägg. Vi mår bra och Felicia har varit ute både på förmiddagen och eftermiddagen och lekt i snön. Hur mycket jag än hatar att snön kom nu kan jag inte låte bli att le när jag ser hur kul hon har när hon leker och åker pulka.

Imorgon ska jag försöka ta mig iväg och träna om jag inte har för ont. Kanske kan jag sjunka ner i bubbelpoolen i så fall?! Det är det bästa med att ha träningskort där det finns bad...mm...

Hej på er!
image60
Var det så här du menade att jag skulle ha den mamma?
Det är en påse jag sytt...inte en mössa. Men vad skönt att barn inte har frusit fast i sitt tänkande, som vi vuxna ofta gjort! :0)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi använde Alcros vägg och takfärg glans 7. Passar till både väggar och tak:) Kram

2008-03-26 @ 21:39:25
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Jossan

Sötis!=) Jo, men det blir kanon, vi kan säga 16.30 också ... så hinner de leka liiite mer. Noel somnar inte förrän 20.00 ca så han är nog piggelin ett tag! Ring! Kram.

2008-03-26 @ 21:43:00
URL: http://jossanochnoels.blogg.se
Postat av: Mattias

Hej!

Rättning: Klockan 21 på TV3 var det fotbollslandskamp, men visst det går bra det med.

Hoppas det gick bra att träna! Om inte så kanske bubbelpoolen var skön iallafall?

2008-03-27 @ 09:49:11
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0