Sol!

Solen skiner och det känns äntligen som att våren är på väg. Förutom att alla säger att det ska bli kallt och komma snö i påsk. Till vilken nytta? Vasaloppet har redan varit och nu längtar man bara efter vår och sol!

Vi har varit ute och lekt på förmiddagen och så har vi sålt gamla soffan och fåtöljen som stod i allrummet. Skönt att det gick så snabbt och smärtfritt! Nu ska vi snart äta lite fiskpinnar och mos och sen iväg till min syster som har födelsedagskalas! Det gillar vi. Kul att fira och att träffa kusinerna så klart.

Dags att ta ett bad innan maten är färdig.

image49

Kommentarer
Postat av: Mattias

Till vilken nytta det kommer snö? Jo, svaret är enkelt: För att blöta ner mig på väg till jobbet såklart! Nej, jag vet, allt kretsar inte kring mig.. Allt är kanske inte nyttigt? (t ex se bild)

2008-03-17 @ 07:48:33
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0